План семінарів на 2018-2019 н.р.

Шановні колеги!

Запрошую Вас взяти участь у науково-практичних семінарах, які відбудуться протягом 2018-2019 н.р.. Учасники отримають сертифікати, які будуть зараховані при проходженні курсів підвищення кваліфікації. Оскільки кількість учасників обмежена, прохання зареєструватись.

План семінарів на 2018-2019 н.р.

№ з/п Тема Дата Місце проведення
1.        Семінар-практикум «Використання STEM технологій для формування ключових та предметних компетенцій на уроках математики»

Частина І

25 жовтня

2018 р.

КМДШ

(вул. Голосіївська, 13-г)

Матеріали семінару

2.        Семінар-практикум «Використання STEM технологій для формування ключових та предметних компетенцій на уроках математики»

Частина ІІ

13 грудня

2018 р.

17-00

КМДШ

(вул. Голосіївська, 13-г)

Матеріали семінарів_КМДШ

3.        Семінар-практикум «Візуалізація навчальної інформації на уроках природничо-математичного циклу»

Частина І

29 жовтня

2018 р.

Ліцей № 157

(пр. Оболонський, 12-В)

Матеріали_GeoGebra (частина І)

4.        Семінар-практикум «Візуалізація навчальної інформації на уроках природничо-математичного циклу»

Частина ІІ

1 листопада

2018 р.

15-00

КВЛ ім. І. Богуна

(б. Л. Українки, 25)

Матеріали_GeoGebra (частина ІІ)

5.        Майстер-клас «Використання інтерактивної технології Веб-квест для реалізації міжпредметної інтеграції» 21 листопада

2018 р.

15-30

Гімназія № 48

(вул. Прорізна, 14)

Матеріали майстер-класу

6.        Майстер-клас «Можливості використання віртуальної стіни Рadlet як засобу активізації самостійної пізнавальної діяльності учнів» 27 лютого

2019 р.

15-30

Гімназія № 48

(вул. Прорізна, 14)

Реєстрація на майстер-клас

7.        Семінар-практикум «Підготовка учнів до ДПА та ЗНО з математики. Онлайн-сервіси на допомогу вчителю» 06 березня

2019 р.

15-30

Ліцей “Інтелект” Дарницького району (вул. Бажана, 34-А)
8.        Майстер-клас «Використання хмарних технологій для оцінювання навчальних досягнень учнів» 17 квітня

2019 р.

15-30

СШ № 52

(вул. М. Донця, 16)

 

 

Залишити відповідь